Retour bij defect

Als u een defect product retour wilt sturen, lees dan de onderstaande tekst eerst even door.

Defect binnen de garantieperiode

Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, heeft u recht op garantie. In veel gevallen kunt u ook direct garantie krijgen bij de fabrikant. Daarnaast raden wij u aan om de gebruikershandleiding goed door te lezen, om er zeker van te zijn dat het product defect is. Wanneer uw defecte product bij onze service afdeling binnenkomt, zal uw klacht worden onderzocht. Is uw product inderdaad defect, dan zal de service afdeling dit product vervangen, repareren of opsturen naar de fabrikant voor reparatie. Indien het apparaat is gemodificeerd, misbruikt, bewerkt, beschadigd door natuurgeweld of onder abnormale omstandigheden heeft moeten functioneren, dan zal de garantie komen te vervallen. U kunt het product aan ons opsturen of bij ons langsbrengen. Wij sturen het gerepareerde of nieuwe product kosteloos aan u retour.

RMA service

Klik hier om het RMA retourformulier te printen. Hier vindt u ook een adres label dat u op de doos kunt plakken. U kunt een RMA nummer aanvragen via onze service afdeling: info@camerashop24.nl. Vanuit onze service afdeling ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een mail met uw servicenummer en verdere retourinstructies.