Onze webshop blijft geopend. U kunt dus gewoon online producten bestellen en deze thuis laten bezorgen. De klantenservice is telefonisch en per e-mail bereikbaar. Onze fysieke winkel is tot nader bericht gesloten. Lees meer

Retour bij defect

Als u een defect product retour wilt sturen, lees dan de onderstaande tekst eerst even door.

Defect binnen de garantieperiode

Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, heeft u recht op garantie. In veel gevallen kunt u ook direct garantie krijgen bij de fabrikant. Daarnaast raden wij u aan om de gebruikershandleiding goed door te lezen, om er zeker van te zijn dat het product defect is. Wanneer uw defecte product bij onze service afdeling binnenkomt, zal uw klacht worden onderzocht. Is uw product inderdaad defect, dan zal de service afdeling dit product vervangen, repareren of opsturen naar de fabrikant voor reparatie. Indien het apparaat is gemodificeerd, misbruikt, bewerkt, beschadigd door natuurgeweld of onder abnormale omstandigheden heeft moeten functioneren, dan zal de garantie komen te vervallen. U kunt het product aan ons opsturen of bij ons langsbrengen. Wij sturen het gerepareerde of nieuwe product kosteloos aan u retour.

RMA service

Om een defect product retour te sturen heeft u een RMA nummer nodig. U kunt een RMA nummer aanvragen via info@camerashop24.nl. Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur een mail met uw RMA nummer en verdere retourinstructies. Vul het retourformulier volledig in en stuur deze mee retour met het defecte product. Op dezelfde pagina staat een adres label dat u kunt uitprinten en op de doos kunt plakken.